Member
Invisible
Female
18 years old
Member for 6y & 6mon
Is a Cooltrainer!
39 Following
60 Followers

ID

id



Heya! My nickname is Cream/Creamies. I sing and draw. My favourite animal is the CUTTLEFISH!!!! I tend to overuse tildes. I'm also TERRIBLE AT INTRODUCING MYSELF.

Twitter

Following

+ + + + + + + + + +

Contact Creamsicle

MSNhellz-yeah@hotmail.com
Skypekersplode
Websitehttp://katamarythm.tumblr.com/

Journal

artblogartblog

November 29, 2012 at 10:00pm

i am updating my artblog more recently!! uploading to it and whatnot
if you see something you like please ♥ it
i have barely any notes and
i worked on some of that stuff for hours
ive actually been crying a tiny bit so,, it'd really help :')
sorry about this im dumb
gomen


?
1 Comments

Creamsicle's Stream

+
X
Creamsicle posted on your Base:
bye homestuck

?7
1 Comment
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
http://vndb.org/p4772
im a visual novel translator now
it feels so official... like wow... i could actually cry right now i know it aint much but dang, im overwhelmed

?8
3 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
yeah yeah smash bros aight i hear ya BUT HOMESTAR RUNNER UPDATED

?4
1 Comment
 
+

?1
1 Comment
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
wait i finally know my pokesona
the swirlex w a pink bow, thats me!!
theyre pink and fluffy and they eat a lot of food its PERFECT, it only took until gen 6 for me to decide

?3
0 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
fe:a paralogue 20 more like, its gonna take a HARD MIRACLE 2 beat this!! *badumtish*

?1
0 Comments
 
+

?6
3 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
i really want 2 design a new persona im happy with but i am the most wishy washy ever pls help?? (if this shows up really long on the stream im really sorry)

?7
2 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
i joined this site when i was 12 and now im going to college
man rt50 has kinda been a big part of my life

?19
7 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:

i forgot how cute gaia avatars could be (and how expensive)

?5
0 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:

actually me confirmed for smash

?8
1 Comment
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
selfie from comicon wahoo

now i gotta... go to college @__@

?8
2 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
I HAVE A BOYFRIEND!! PRAISE AMERICA!!! *LIGHTS A MILLION FIREWORKS*

?15
3 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
have you ever円でdぅpはヴィンgト’ふぁけ負けおうt’
...my keyboard suddenly decided to switch to japanese wow okay

have you ever had to 'fake make out' with someone you like a whole lot and stick your face really close to theirs hand wrap your arms around each other for the sake of a film but then just get so nervous you laugh in their face the whole time and turn bright pink because. i better not be alone in this

?1
3 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:

NEXT GEN GRAPHICS SO REAL YOU CAN TASTE 'EM
spoiler alert: mc might like cats

?7
0 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
i'm super good at coding games. look at this extremely advanced user interface with hand-painted backgrounds. that character is totally where it's meant to be btw not stuck in the wrong place at all

?6
0 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:
do you guys think my weird new kinda painty style is okay?? idk where im going with my art rn... any tips or comments would be great!

?
0 Comments
 
+
X
Creamsicle posted on your Base:

my mii in tomodachi life if you wanna add me!

?1
0 Comments
 
+
X
Creamsicle submitted woop.

?
2 Comments
 
+
X
Creamsicle submitted kekeke.

?
0 Comments